á si mata bundar ePUB ↠ si mata ePUB Î

mata pdf bundar epub si mata kindle si mata bundar PDFEPUB?Okey Bak sini buku buku tu” “Eh tak apa saya bawakan”“Tak payah” “Awak nak bawak pergi kereta ke”“Taklah Saya datang bawak lori Nak ikut”Hidupnya berubah sesudah itu Pertemuan kedua mereka membuat dia tertanya Sinar mata itu sudah tiada “Cik”Diam Tangannya masih lagi menekan nekan alarm kereta“Cik”Tiba tiba lampu kereta itu menyala Dia menarik nafas lega “Sebenarnya ini kereta saya”“Hah” Dia terkebil kebil sebentar Lambat sikit neuron otak ni nak mencerna kata kata lelaki di depannya ini“Ini kereta.

?Okey Bak sini buku buku tu” “Eh tak apa saya bawakan”“Tak payah” “Awak nak bawak pergi kereta ke”“Taklah Saya datang bawak lori Nak ikut”Hidupnya berubah sesudah itu Pertemuan kedua mereka membuat dia tertanya Sinar mata itu sudah tiada “Cik”Diam Tangannya masih lagi menekan nekan alarm kereta“Cik”Tiba tiba lampu kereta itu menyala Dia menarik nafas lega “Sebenarnya ini kereta saya”“Hah” Dia terkebil kebil sebentar Lambat sikit neuron otak ni nak mencerna kata kata lelaki di depannya ini“Ini kereta.

  á si mata bundar ePUB ↠ si mata  ePUB Î

➺ [Reading] ➼ si mata bundar By Amany ➯ – Salovehej.me hidup takkan sentiasa berwarna ceria dan bahagiakadangkala kilat dan guruh datang menyapaHatinya pernah kehilangan insan kesayangan dalam hidupnya Tanpa disedari dia mengenali Si Mata Bundar “Awak o[Reading] si mata bundar By Amany Salovehej.me hidup takkan sentiasa berwarna ceria dan bahagiakadangkala kilat dan guruh datang menyapaHatinya pernah kehilangan insan kesayangan dalam hidupnya Tanpa disedari dia mengenali Si Mata Bundar “Awak o hidup takkan sentiasa berwarna ceria dan bahagiakadangkala kilat dan guruh datang si mata ePUB menyapaHatinya pernah kehilangan insan kesayangan dalam hidupnya Tanpa disedari dia mengenali Si Mata Bundar “Awak okey”?.

  á si mata bundar ePUB ↠ si mata  ePUB Î

á si mata bundar ePUB ↠ si mata ePUB Î an awkward turtle | an accidental author.

10 thoughts on “si mata bundar

  1. Azizah Azizah says:

    á si mata bundar ePUB ↠ si mata ePUB Î mata pdf, bundar epub, si mata kindle, si mata bundar PDFEPUBWahhhhh berderet deret KakChik dok baca kisah kahwin paksa ni Karya pertama penulis muda ni juga memaparkan tema yang sama tapi Kakchik rasa KakChik puas hati sebabnya ada suatu tarikan yang buat KakChik nak baca nak baca dan nak bacaDan kisah ini juga nampak klise dengan pa


  2. shahzy shahzy says:

    á si mata bundar ePUB ↠ si mata ePUB Î mata pdf, bundar epub, si mata kindle, si mata bundar PDFEPUBFinally habis juga walaupun sibuk ngan kejePada mulanya saya hampir meletakkan noktah juga sbb permulaan yg agak hambar Tapitapi jgn terpedaya sbb hasil karya yg diterbitkan oleh JS mmg mcm tu selalu buat suspen Dan benar Pd siapa yg kata tak best tu memanglah nak kenaSaya suka straight to the point tak meleret2 mudah nak faham walaupun ada kalanya emosi yg ditunjukkan oleh Dania diulan


  3. Hajar Hajar says:

    á si mata bundar ePUB ↠ si mata ePUB Î mata pdf, bundar epub, si mata kindle, si mata bundar PDFEPUBBuku ini jadi peneman saya sepanjang ditahan dalam wad minggu lepas Satu karya yang pada saya rasa padat dengan isu persahabatan kerjaya dan kekeluargaan Dania si workaholic yang masih belum bertemu jodoh biarpun usia sudah menginjak ke penghujung 20 an Atas dasar itu keluarga Dania bercadang untuk menjodohkan Dania dengan anak kenalan neneknya Hakikatnya Dania lebih sukakan 'kesibukannya' itu sebab mahu melupakan kesedihan akibat kehilangan  Haikal yang dicintai sepenuh hati Kisah sedih Dania ni tak pernah diketahui oleh keluarga Dania kecuali Amir sepupu Dania dan juga teman teman rapat Dania Sikap pemendam Dania itu turut memakan dirinya bila akhirnya dia terpaksa akur dengan pilihan keluarganya kerana dia sedar keengganannya untuk berkahwin seumpama halangan buat Danisha si adik kesayangan untuk mencari bahagianyaKebetulan Ahnaf yang dijodohkan dengan Dania juga kehilanga


  4. Dyh Usen Dyh Usen says:

    á si mata bundar ePUB ↠ si mata ePUB Î mata pdf, bundar epub, si mata kindle, si mata bundar PDFEPUBDania yang tabah Ahnaf yang manis Teringat dengan J drama Zenkai Girl Cerita pasal gadis yang nak berjaya dalam dunia guaman Bezanya Dania dengan Miss Wakaba adalah Dania sudah selesa dengan kedudukannya dalam bidang guaman Sebaliknya Wakaba terpaksa meniti tangga dari bawah Apapun baik Dania dan Wakaba mereka adalah wanita yang tabah Yosh Ganbate Kudasei main hentam ja tulis bajet boleh cakap Jepun lol


  5. Tie Tinie Tie Tinie says:

    á si mata bundar ePUB ↠ si mata ePUB Î mata pdf, bundar epub, si mata kindle, si mata bundar PDFEPUBdone this bookbest cerita nietahniah untuk penulis buku niemungkin ada kena mengena dgn kerja2 aku seharian duduk di law


  6. Intan Musa Intan Musa says:

    á si mata bundar ePUB ↠ si mata ePUB Î mata pdf, bundar epub, si mata kindle, si mata bundar PDFEPUBDania Iman adalah seorang peguam yang sangat kuat berkerja Kerja dapat buat dia melupakan arwah Haikal kekasihnya Afnaf Danial telah lama jatuh cinta dengan Dani


  7. Harnani Husin Harnani Husin says:

    á si mata bundar ePUB ↠ si mata ePUB Î mata pdf, bundar epub, si mata kindle, si mata bundar PDFEPUBSi Mata Bundar buku ke 2 yang dah habis baca hasil dari PBAKLkisah mengenai golongan kerja profesionalDania seorang peguam yang terlalu workaholicpagi kerja sampai malammempunyai kawan kawan yang satu kepala gila gila BESTnya kalau dapat kawan kawan macam Dania ni keluarga yang penyanyangcuma bila part jodoh saja dia susah hati sebab masih ingat kenangan lalubila dah kawindia buat dingin ja sampai si suami merajuk hampir 2 bulan hilangkan diri masa ni la baru Dania ni terasa dan tahu yang dia silap bagi saya Si Mata Bu


  8. Cik Pah Cik Pah says:

    á si mata bundar ePUB ↠ si mata ePUB Î mata pdf, bundar epub, si mata kindle, si mata bundar PDFEPUBAdeh susah juga nak menilai novel ini kerana ramai yang suka Bukan tidak suka dengan jalan ceritanya dan input berkenaan profession peguam kekeluargaan dan persahabatan Suka Cumanya entah kenapa Cik Pah merasakan novel ini terlalu banyak sangat dialog


  9. Rynna Rynna says:

    á si mata bundar ePUB ↠ si mata ePUB Î mata pdf, bundar epub, si mata kindle, si mata bundar PDFEPUBtak kena dengan jiwa idea dah ok cara penyampaian cerita ni membosankan saya habis jugak bace walaupun banyak skip


  10. Miss Rose Miss Rose says:

    á si mata bundar ePUB ↠ si mata ePUB Î mata pdf, bundar epub, si mata kindle, si mata bundar PDFEPUBmemang banyak information tntang kerjaya undang2 ni itu saya suka sebab tak adalah baca novel kosong tapi alahaii


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *